A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Programajánló

2014.08.25. 09:46 | juc | Szólj hozzá!

1. Sok-sok köz- és magánépület nyitja meg kapuit az érdeklődők előtt Bécsben szeptember 13-14-én, köztük pl. Zaha Hadid által tervezett Egyetemi Könyvtár is - infó itt. Ezúton is köszönöm Eszternek a tippet!

2. Nálunk ugyanez Kulturális Örökség Napjai címszóval szeptember 20-21-én lesz, érdemes figyelni már most a híreket, annak ellenére, hogy az épületek listája még nincs fenn - én pl. mindig lemaradok róla:( 

3. Ugyanekkor ugyanez Londonban is lesz, ha valaki akkor arra jár. Ekkor már javában zajlik a London Design Festival, amire a 4. pont miatt én idén sem jutok el, pedig biztos nagyon izgalmas lesz.

4. Design Hét Budapest: október 3-12. A programokat folyamatosan töltjük fel a weboldalra, figyeljétek a Facebook-oldalunkat is, a hírlevélre pedig a pr(at)designhet.hu címen lehet feliratkozni. A programfüzet szeptember közepén jelenik meg, most kb. 220 programnál tartunk, szóval szerintem érdemes lesz beszerezni... lesz csokiműhely- és stadionlátogatás, special edition Pécsett és Sopronban, sztárdesigner előadás, holland sajttorták, digitális divat, Bauhaus-konferencia, 20% vásárlási akció 80 üzletben, és még nagyon, nagyon, nagyon sok minden.

5. Design Hét Bécsben is lesz, én erre sem jutok el idén szerintem, pedig Magyarország idén a díszvendég, és egyébként is lesz sok érdekes program.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr676602475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása