A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Trieszt

2014.08.05. 21:51 | juc | Szólj hozzá!

Ennél bonyolultabb módon nehéz lenne Rovinjba utazni, de hát ha egyszer nincs autónk illetve szeretjük az úton levés élményét... repülővel, vonattal, hajóval és busszal jutottunk el Budapestről Trevisón és Trieszten át az Isztriai-félszigetre, majd onnan vissza. Triesztben kétszer is megszálltunk, sajnos egyszer sem éreztünk rá a lényegére (igazából én már a korábbi alkalmakkor sem, amikor ott jártam). Talán a túl sok osztrákos-monarchiás építészeti remekmű teszi, de nem igazán olaszos nekem Trieszt (kivéve a csodálatos kilincset a szállodában, és a még csodálatosabb üzletportálokat, azokkal a gyönyörűséges hatvanas évekbeli tipókkal, és olyan értelmetlen őrületekkel, mint a kisbőrönd méretű METEOROLÓGIAI ÁLLOMÁS a falon, igen, az iPhone app-ok korában, és az ugyanakkora szállodai hajszárító). Azért egyszer nézzétek meg, mármint Triesztet, hátha nektek bejön.

trieste8.jpgtr0_1.jpgtrieste9.jpgtrieste2.jpgtrieste5.jpgtrieste10.jpgtrieste7.jpgtrieste4.jpgtreviso.jpgtrieste1.jpgtrieste6.jpgtr2.jpgtr9.jpgtr19.jpgtr6.jpgtr01.jpgtr8.jpgtr21.jpgtr3.jpgtr5.jpgtr44.jpgtr10.jpgtr18.jpgtr12.jpgtr16.jpgtr11.jpgtr20.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr226576381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása