A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Programajánló

2014.05.07. 23:29 | juc | Szólj hozzá!

 

boritouj.jpg

 

1. Én nem igazán vagyok az a lány, aki tíz százalék kedvezményért vállalja a tömeget és a sorbanállást, de most mégis egy csomó okot találtam erre. A Joy-napokon ugyanis olyan boltok is részt vesznek, amik általában nem (legalábbis amennyire én tudom), így például a szuper Wonderlab, a Látomás, Libri és Alexandra könyvesboltok is, bennük olyan kincsekkel, mint a Duality nyaklánc a Cako&Karman-tól, vagy a Molnár Farkas-monográfia... szóval van már egy helyes kis wishlistem (ez titkos), és összeállítottam egy rövidített változatot az InStyle kérésére is. Teljes bolt- és kedvezménylista itt!

 2. Eleven Design Hétvége - az újjáéledő Bartók Béla út sok-sok egységében megrendezésre kerülő minifesztivál, sok designnal, művészettel, és érdekességgel. Pénteken 6-kor például én adok elő, ha valaki esetleg éppen arra kíváncsi...

3. ...ami a Design Hét Budapest -en idén történni fog. Mert igen, ez még messze van, de lesz! És már lehet jelentkezni programmal, a hivatalos felhívás és ismertető elérhető a weboldalon. Érdemes feliratkozni a hírlevélre is, Facebookon is lájkolni (ÉS KÉRNI, HOGY GET NOTIFICATIONS - KÜLÖNBEN A FACEBOOK ELDUGJA AZ INFÓT!) sose lehet tudni, mit küldünk:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr836134644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása