A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

The Gentlewoman

2014.04.12. 16:30 | juc | Szólj hozzá!

A külföldi magazinokat nem pótolja semmi - tartalmilag és vizuálisan sem. Főleg, ha azok ilyenek, mint a The Gentlewoman. Hetekig lehet olvasni, mert szinte minden interjúalany érdekes, gyönyörű a tördelés, szép a papír, szépek a betűk, szellős, elegáns, modern, tényleg úgy érzem az ilyen magazinok lapozgatása közben, hogy egy naaaagy friss  levegőt vettem, vizuális értelemben. A képen egy korábbi szám látható, hát igen, kis lemaradásban vagyok a kanapé körül tornyosuló magazinokkal és könyvekkel, ha tudnátok, mi minden van ott...

(Az utolsó képen a weboldal egy képe, érdemes azt is tanulmányozni.)

gentlewoman8.jpggentlewoman7.jpggentlewoman5.jpggentlewoman2.jpggentlewoman1.jpggentlewoman6.jpggentlewoman3.jpggentlewoman4.jpggentlewoman_web.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr135988038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása