A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Kultúra Közért

2014.04.11. 13:05 | juc | 1 komment

Több okból is csodálatos dolgok az ócskások, kiváltképpen Stuffos Misi boltja. Egyrészt ott van ugye a kincsvadászat. Mert ebben a boltban sok hasznavehetetlen holmi van, a régi hangfaltól a bibliáig, a diakeretektől az üres krémesdobozig (mindez olyan elképesztő mennyiségben, hogy e látogatás után azt álmodtam, hogy rendet raktam a Kultúra Közértben:D), de vannak igazi csodák is. Például Hollóházi porcelánszarvasok (sajnos törött aganccsal). Vagy újságok a hatvanas évekből. Főtt tojás fejű figurákat ábrázoló húsvéti képeslap. Használt rúzs. Fantasztikus csodálatos art deco csokisdoboz (arany színű, a fotókon nem jól látszik, szerintem Lukáts Kató tervezte, de nem biztos). Olyan tárgyak, amikről senki sem tudja, hogy mire valók. Asztali öngyújtók. Szenteltvíztartók. Bólogatós kiskutyák.

Aztán ott van maga a miliő! Misi éppen az Új Nemzeti Szalon legújabb kiállítását szervezi telefonon, ezután közvetlenül egy öreg, kínai vendéggel alkudozik, majd megpróbálja megtanítani tiki-takizni. Igen, a kínai kínaiul beszél, Misi magyarul. Közben Sütike, a vérszomjas csivava vadul kaparja az egyik szőnyeget, és morog arra a valamire, ami egy lefelé fordított tál alatt van. (Nem akarom tudni, mi az.)

Rosenthal porcelán illetve kobalt kistányért vettem, Kennedy meggyilkolásáról szóló újságot, és persze a csokisdobozt (a piros könyvnek csak a borítója volt meg, pedig a könyvet is megvettem volna:D), és még némi oxigént. Még éppen elférnek valahol, mielőtt lassan én is egy Kultúra Közértté zsúfolom a lakást.

kultura0.jpgkultura4.jpg

kultura5.jpgkultura18.jpgkultura19.jpgkultura14.jpgkultura16.jpgkultura15.jpgkultura17.jpgkultura20.jpgkultura12.jpgkultura10.jpgkultura9.jpgkultura13.jpgkultura11.jpgkultura7.jpgkultura8.jpgkultura3.jpgkultura6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr885950308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kultúraközért 2018.05.18. 17:59:13

KULTÚRAKÖZÉRT
BÁLNA 1093 FŐVÁM TÉR 11-12
-1 SZINT
süti beállítások módosítása