A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Christian Lacroix: Cordoba füzet

2013.12.19. 22:31 | juc | Szólj hozzá!

Szerintem óriási veszteség a világnak, hogy Christian Lacroix visszavonult a divatiparból és nem tervez évente két pazar kollekciót, mint például a kilencvenes évek elején, amikor a bemutatóin mindenki levegőért kapkodott a történelmi utalásoktól hemzsegő, de egyszersmind multikulti ruhakölteményekben tündöklő szupermodellek láttán.

De minden veszteség egyben nyereség is: ha Lacroix úr jobb üzleti érzékkel bírt volna, akkor most valószínűleg nem léteznének a Designers Guild pazar lakástextil- és tapétakollekciói és ezek a menő füzetek sem.

Ezt a Cordoba jegyzetfüzetet én kaptam karácsonyra, és nagyon örülök neki, mert 1. szép 2. én vagyok 3. magamnak sosem vennék ilyet, mert talán egy egész kicsit túl merész. A címlapon flokkolt (műbársonnyal bevont) Rorschach-minták, odabent sok vonal, papírillat és egy meglepetés: pillangókkal teli áttetsző fólia oldal.

Ha nektek is kell ilyen azonnal, vagy ajándékba, akkor irány a Hephaistos, péntek-szombaton még nyitva vannak, a Lacroix füzetek 3400 Ft-tól kezdődnek, egy ilyen kb. 6000 Ft-ba kerül.

lacroix_fuzet1.jpglacroix_fuzet2.jpglacroix_fuzet3.jpg

Címkék: hephaistos

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr675700211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása