A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Vegasztrománia

2013.10.24. 10:56 | juc | Szólj hozzá!

A Design Hét miatt persze nem áll meg az élet, sőt mi több: egyenesen zajlik... például megjelent egy új könyvünk: a Vegasztrománia!

Ezt a könyvet nagyon szerettem - tudom, hogy mindegyikre ezt mondom, de az utóbbiak tényleg nagyon közel állnak hozzám és az én világomhoz. Nem vagyok vega (ha nem lett volna egyértelmű, ez egy vegetáriánus szakácskönyv), de nem eszem sok húst, és egyébként is úgy gondolom, hogy a sok zöldség mindenkinek, mindig jót tesz (főleg ha kicsit sok a csoki az étrendjében, mint nekem).

Anna személyisége pedig tényleg különleges. Ritka az olyan alázat, szorgalom, kötelességtudat és lelkesedés, amilyen az övé - amellett, hogy őszintén irigylem a slow life miatt, amit él: iskolában tanít, fiatal tehetségeknek szervez kiállításokat (az ő felfedezettje például a könyv illusztrátora: Moravszki Kata is), biciklizik, piacra jár, díjnyertes blogger (innen jött az ötlet ugyebár) és persze főz, főz, főz. Csodálatos a könyve is, hasznos, egyszerű, nem bonyolít, nem térít, csak egyszerűen bemutatja, hogy milyen sokszínű is lehet a vega konyha. Megrendelni itt lehet (ahol számomra furcsa árukapcsolással vadászati könyvet ajánlanak mellé), belelapozni pedig a Boook Kiadó oldalán

vega1.jpgvega2.jpgvega7.jpgvega3.jpgvega4.jpgvega6.jpgvega5.jpgvega8.jpg

Címkék: gasztronómia boook

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr395596940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása