A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Design Hét Budapest, random

2013.10.14. 12:50 | juc | Szólj hozzá!

Elnézést az eltűnésért, kicsit sűrű lett a Design Hét.... de nagyon-nagyon jól sikerült, engem pl. annyi vizuális inger ért ez alatt a tíz nap alatt, mint máskor hónapokig sem, és emberek közé sem vágyom nagyon:D Egyelőre nehéz kiemelni bármit, mert ahogy talán már láttátok a Facebookon, az elmúlt két hétben moderáltam megnyitón, előadtam konferencián, tolmácsoltam taxiban, jártam workshopon, bulin, divat-, bútor- és könyvbemutatón, beszélgettem kávéscsészékről, kirakatban és több tv kamerája előtt, vacsoráztam nagyköveti rezidencián, fogadásokon és designmenüt kínáló étteremben, láttam sok-sok lámpát, plakátot, széket, tapétát, antikvitást, csomagolástörténeti ritkaságokat, egy egész napot töltöttem a Maestro Michele De Lucchival, ittam sok-sok Campari-t, jártam Debrecenben, a USE -nál és még ezer helyen....... alább néhány pillanatfelvétel a Design Hét Budapestről, kis magyarázatokkal. Így visszatekintve tényleg elképesztő mennyiségű programunk volt, és ezúton is köszönöm a teljes stábnak, hogy ezt ilyen csodálatosan segítettek összehozni (erről majd még később).


10. Design Hét Budapest szülinapi buli az Urimuriban:

buli.jpg

Hommage á Bruno Munari - plakátkiállítás a MATT szervezésében az Olasz Kultúrintézetben:

plakat.jpg

Egyszerű kacsamelles fogás a MÁK-ban (a sötét csík vöröskáposzta):

mak.jpg

A BKF installációja az V. kerület által rendelkezésünkre bocsájtott üzlethelyiségben a Kossuth Lajos utcában:

bkf2.jpg

Winkler Nóra + Artmagazin design aukció kiállítás a L'office-ban:

aukcio.jpg

illy art collection - az illy art directora, Carlo Bach mutatta be az új Liu Wei csészéket, Winkler Nórával. Odabent tömeg:

mobili.jpg

Erőgyűjtés a megnyitónk előtt:

campari.jpg

Villámlátogatás a USE-nál megnyitóra alkalmas ruha ügyben:

dhb4.jpg

Befektetőt keresek! workshop - from a different perspective:

pulpituson.jpg

Design Hét mindenütt, ezúttal a Sugar! kirakatában:

dhb_sugar.jpg

Lámpakiállítás a Design Terminál emeletén:

lampak3.jpg

Régi Ferrari a Bank Center Viva la mobilitá! kiállításán:

ferrari.jpg

Cikk a Maestri kiállításról a Metropolban:

metropol.jpg

InStyle Style Awards parti a Kioskban:

instyle.jpg

Pesti Est:

pestiest.jpg

Pillanatfelvétel konferenciáról:

kave.jpg

Pos1t1ion lámpakollekció-bemutató az Urimuri emeletén:

position.jpg

A fent említett BKF kirakata kívülről:

kirakat.jpg

Lámpakülönlegesség a Solinfoban:

solinfo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr375567879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása