A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Vidám Park

2013.08.23. 13:42 | juc | Szólj hozzá!

Az úgy volt, hogy valamikor még 2006-ban Zsófika egyszer elkottyintotta, hogy ő még bizony sose ült a hullámvasúton. Nosza, több se kellett nekünk, és röpke hét évvel később, a Vidám Park bezárásától fenyegetve, már meg is szerveztük neki a születésnapi meglepetés-rémüldözést. A hullámvasutazásról érthető módon nincsenek fotóim (bezzeg Szonikának, aki óriási lélekjelenléttel szorongatta a telefonját, miközben mi felváltva visítottunk és nevettünk, mindkettőt könnyezve). Felejthetetlen élmény volt, főleg miután megspékeltük egy kis szellemvasutazással és egy körrel a műemlék körhintán - amire én nem ültem fel, mivel kora ellenére kifejezetten gyorsan forog körbe-körbe, és úgy ítéltem meg, hogy ezt a hullám- és a szintén elég kanyargós szellemvasút után már nem biztos, hogy szeretném (ennek köszönhetően viszont remek fotókat tudtam készíteni négy darab, 35-40 év közötti felnőttről, hogy mit művelnek a lovacskákon, de ez nem publikus).

A Vidám Park már egész más, mint amilyennek az emlékeimben élt - a retró hangulat még megvan, de persze minden rohad szét, és sajnos a régi gépek nagy részére 8 után már nem engedtek fel minket (így az óriáskerékre sem). Nyolc után pedig  szabadtéri diszkóvá alakul a Park, ahol a villogó fények, ötféle irányba mozgó, rángó, csattogó ketyerék és a dübörgő technozene miatt egyszercsak nagyon öregnek éreztük magunkat - úgyhogy inkább el is mentünk koccintani a nagy ijedtségre.

vp3.jpgvp4.jpgvp12.jpgvp6.jpgvp11.jpgvp5.jpgvp7.jpgvp2.jpg

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr185458967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása