A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Belgrád: kollázsok

2013.06.16. 14:36 | juc | Szólj hozzá!

A belgrádi kiruccanásból bennem Sergei Sviatschenko workshopja hagyta a legmélyebb nyomot (na jó, a múzeum épülete után). Sergei egy kortárs kollázsművész, ukrán gyökerekkel, Dániából. Bevallom, hogy nem ismertem korábban, pedig nagy kár: a munkáiban van valami könnyedség, szabadság és mégis valahogy nagyon líraiak, ő maga pedig kedves, csendes és szelíd, amint azt volt szerencsénk két hosszabb közös csevapozás során megtapasztalni. Sergei Sviatschenko egy kollázs-workshopot tartott a BDW-n, ami nyilván rajtam kívül nem volt senkinek újdonság – lévén hogy kizárólag építész- és képzőművészhallgatók, művészettörténészek, kurátorok valamint designerek voltak jelen a teremben, és szemmel láthatólag én voltam az egyetlen, aki gyerekkora óta nem vagdosott szét újságokat azért, hogy aztán minden rendszer nélkül egymásra ragasztgassa a darabokat (ettől a szentségtöréstől egyébként még most is borsózik a hátam, magazinokat szétvagdosni!... micsoda bűn!...). Na persze aztán belejöttem, főleg, mert a feladat az volt, hogy portrét készítsünk a másik fotójáról, fotójából. A kollázsok így tulajdonképpen analízisek lettek arról, ki hogyan látja a másikat - na de ebbe ne is menjünk bele, inkább nézegessétek a munkákat, és tanulmányozzátok Sergei Sviatschenko munkásságát (pl. ezt a projektet), mert érdemes.

koll7.jpgkoll1.jpgjuci_koll.jpg

Címkék: utazás art belgrád

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr275354360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása