A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Belgrád 1.

2013.06.10. 17:11 | juc | Szólj hozzá!

Nekem kifejezetten tetszett Belgrád. Nincs igazán történelmi belváros, nincsenek festői sikátorok, nincsenek puccos kirakatok, nincsenek turisták - vagy én mászkáltam rossz helyen. Ami van, az sok-sok épület az ötvenes-hatvanas-hetvenes évekből, ablakonként legalább egy légkondival, sok-sok street art, cirill betűk, kis balkáni-arab beütés, mediterrán lassúság, sok szimpatikus kis üzlet és - talán a közös múlt miatt - valami érdekes ismerősség. És amitől teljesen beleszerettem: könyvesboltok egymás után a sétálóutcában!

beo48.jpgbeo46.jpgeo45.jpgbeo31.jpgbeo39.jpgbeo44.jpgbeo33.jpgbeo25.jpgbeo24.jpgbeo22.jpgbeo29.jpgbeo18.jpgbeo27.jpgbeo26.jpg

Címkék: utazás art szerbia építészet belgrád

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr425351248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása