A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Gourmet Fesztivál

2013.06.07. 14:38 | juc | Szólj hozzá!

Most nagyon elfogult leszek, de vállalom: vizuálisan nekem leginkább a Babel, Villa Bagatelle, Baldaszti's és Delizia Gourmet & More standok tetszettek a Gourmet Fesztiválon - ezeket micsoda véletlen, mind Dávid tervezte. Ételben és hangulatban is a Babel vitte a prímet (nem utolsósorban annak a remek ötletnek köszönhetően, hogy gázmelegítőket helyeztek el a házikójuk körül), bár persze a tudósításom egyáltalán nem objektív, hála egy már múlt hét óta húzódó gyomorrontásnak, ami miatt tényleg nem tudtam túl sok mindent megkóstolni. Kicsit sajnálom, hogy mennyi finomságot kihagytam, de hátha lesz jövőre is Budai Gourmet, és hátha jövőre nyár is lesz, amikor kicsit több kedvem lesz fotózgatni, mint így, lefagyott ujjakkal...

babel.jpgvb_lim.jpgbabel2.jpgdel_gou1.jpgvb_gou_1.jpggulyas.jpgfa.jpgbald.jpgdel_gou_1.jpg

Címkék: gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr915340265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása