A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Kiosk

2013.05.17. 13:42 | juc | Szólj hozzá!

Én még emlékszem, amikor az előző évezredben tornaterem volt ebben a hatalmas térben, ahová mindig bekukucskáltam, ha latinórára jöttem. Latin már a múlté (az egyetlen nyelv asszem, amiben reménytelennek bizonyultam), múlté az Egyetem is (szerencsére az olasztudásom nem), a tornaterem pedig valami egészen csodálatossá lényegült át: ez lett a Kiosk. Pontosabban csak lesz, mert a leendő Kiosk egy jóval nagyobb vállalkozás, mint amit a képen láttok - jóval több pénz is kell hozzá. Ezért létrejött egy béta verzió, egy félkész, de épp ezért nagyon izgalmas tér, ami már sejteti a leendő nagyságot, mégis nagyon szerethető, és nem titkolt célja, hogy az általa generált bevétel felgyorsítsa az építkezési folyamatokat. Az Erzsébet híd pesti lábánál található helyszín ugyebár pazar, az enteriőr otthonos és mégis tágas, terasz hamarosan nyílik, a logót Dávid tervezte, a személyzet vérprofi, a társaság remek - nem vitás, hogy ez lesz az egyik törzselyem a nyáron. Nyitó hétvége ma indul, jöttök?

kiosk0.jpgkiosk3.jpgkiosk5.jpgkiosk6.jpgkiosk4.jpgkiosk8.jpgkisok7.jpgkiosk10.jpgkiosk9.jpgkiosk1.jpg

Címkék: budapest baráth dávid

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr205304619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása