A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Fashion Week Budapest

2013.04.15. 20:40 | juc | Szólj hozzá!

Nagyon tisztelem Felkai Esztert és Kiss Jánosssst (művésznevén Jamie, de nekem csak Jánosss marad) azért, hogy ezt társadalmi munkában összehozták! A Fashion Week Budapest ugyanis kifejezetten színvonalas, jól szervezett, profi rendezvény volt, így minden esélye megvan rá, hogy egyszer tényleg majd 'week' legyen belőle (mert most csak '12 hours' volt, sajnos). Ha korábban odaértem volna, és kevesebbet pletykálkodtam volna, akkor több mindent is lefotózhattam volna - például a szépséges újságot vagy a USE csodálatos új kollekcióját -,  de egyrészt szerencsére ezt bőséggel megtették helyettem mások (itt tessék kattintgatni), másrészt hamarosan The Room parti, majd ott igyekszem egy kicsit többet fotózni.

fw1.jpgfw2.jpgfw3.jpg

Címkék: buli divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr685222393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása