A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Vác 1.

2013.02.25. 18:25 | juc | Szólj hozzá!

Vácott nem hiszem, hogy valaha jártam volna, pedig aranyos. Van élet, vannak gyerekek, van utcazenész, vannak boltok (ajándékbolt, függönybolt, lakásfelszerelési bolt, ruhabolt, cipőbolt, parfümbolt, virágbolt, műszakicikk-bolt), és nemcsak mindig ugyanazoknak a márkáknak az üzletei a bevásárlóközpontokban, mint Pesten. Piac is van, igazi háztáji termékekkel, igazi savanyú káposztával, igazi kolbásszal - nem csak a Csarnokban, mint Pesten. Lehet sétálni az utcán és kirakatokat nézni - nem csak a sétálóutcában, mint Pesten. Friss levegő is van - és nem csak a hegyen, mint Pesten. Talán már Pest inkább a kisváros, és Vác az élhetőbb. Talán csak régen jártam vidéken.

vac17.jpgvac9.jpgvac13.jpgvac16.jpgvac18.jpgvac15.jpgvac12.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr425096980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása