A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Program: Mangalicafesztivál

2013.02.08. 21:02 | juc | Szólj hozzá!

Meglepődtem, hogy mennyi mangalicakolbász-készítő, házi sajt-készítő, subakészítő, szappankészítő, mázascserép-készítő országa vagyunk (az egész Szabadság-tér tele van velük), de azért ennek örültem is, pláne ebben a csodálatos időben. Ma csak végigrohantam a sorokon, de holnapra tervbe vettem a részletesebb tanulmányozást (az ízlelőbimbókkal is), tegyétek ti is azt szombaton vagy vasárnap! Ja és persze vannak igazi mangalicák is, malackákkal, nagyon aranyosak, és természetesen A mangalica c. könyvünk, 20% -kal olcsóbban csak most, csak itt! Infók itt és itt.

mang1.jpgmang10.jpgmang3.jpgmang11.jpgmang6.jpgmang4.jpgmang5.jpgmang8.jpgmang14.jpgmang9.jpgmang13.jpgmang7.jpg

Címkék: program

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr995069803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása