A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Buubles Tea Company

2013.01.11. 11:14 | juc | 6 komment

Idenézzetek, milyen cuki dolgot találtam a Veres Pálné utcában, pont a Halkakas és a város legjobb flódnija (by Raj Ráchel) között! Az utóbbi időben elkezdtem teázni, szigorúan méregtelenítés illetve hidratálás céljából, megszeretnem viszont még nem igazán sikerült, úgyhogy nyitott vagyok minden olyan teára, aminél nem azt érzem, hogy igazából csak meleg vizet iszom... na és akkor egy kedves ismerősöm felhívta a figyelmemet a Buubles Tea Company-re. A rendszer az, hogy választasz teát (fekete, zöld vagy jázmin) + ízesítést (Monin szirupokból, a rózsától a mogyoróig, illetve szezonális ízeket, pl. mézeskalács:))) + bogyókat. És a bogyók a lényeg, mert ezek a bogyók, gyöngyök, akármik valójában zselatinburokban rejlő gyümölcspépek, amiket a speciális szívószállal felszippanthatsz, és szétpattinthatsz a szádban. Én természetesen zöldteát kértem, macaron ízben (ilyen is van), és mangós buborékokkal, komolyan mondom uzsonnának is bevált, a hidratálásról és az édességvágyam kielégítéséről nem is beszélve. Külön piros pont, hogy a teát, miután az igényeid szerint összeállították, hermetikusan lezárják, így akár a táskádban is magaddal viheted, ha később szeretnéd elfogyasztani. Próbáljátok ki:)

BU1.jpgBU2.jpgBU4.jpgBU5.jpgBU3.jpgBU8.jpgBU7.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr335011931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivanyiorsolya 2013.01.11. 15:37:58

Ilyen van itt is, de én még sose próbáltam.
Gondolom ilyesmi, mint ez: bubbleology.co.uk/
Ez franchise vagy teljesen magyar kezdeményezés?

juc 2013.01.11. 15:44:06

@ivanyiorsolya: aha, pont olyan! igazából ez egy új étel-ital fajta, nem védi semmilyen szerzői jog (Taiwanról jön), sok országban van. szerintem ez kb olyan, mint pl. a macaron, hogy bárki csinálhat macaront, mert most az a divat - aztán eldől, ki az, aki kreatívabb és ügyesebb, és ki az, aki nem. Szerintem kóstold meg, mert egy újfajta, a különböző gasztronómiai állagokkal játszó élmény, olyan, mintha gigantikus, mangóval töltött kaviárszemek pattannának szét a fogad alatt, miközben pl. rózsaízt érzel a szádban a teától. Próbáld ki!!!

ivanyiorsolya 2013.01.11. 15:55:32

Hétvégén megnézem, pont itt nyílt a Portobello mellett, aztán beszámolok!:) A bolt is szép?

juc 2013.01.11. 16:02:32

@ivanyiorsolya: ez a pesti még nincs kész, és pici is, de aranyos, buborékos:)

gtamasl 2013.01.30. 14:13:00

A Ferenciek terénél is van egy buborékos teázó, ez már lassan egy éves, de csak most költöztek a Petőfi Sándor utcába. Vállalnak házhozszállítást is!

www.bubutea.hu/
www.facebook.com/BubuTea

juc 2013.01.30. 15:20:49

@gtamasl: köszönöm, nem is tudtam! Majd megnézem ezt is!
süti beállítások módosítása