A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Illy pop-up store

2012.12.02. 21:30 | juc | Szólj hozzá!

Egyszer volt szerencsém ellátogatni az Illy gyárba Triesztben, azóta rajongó vagyok. A kávéjukat is szeretem, de főképp az a designtudatosság fogott meg, amellyel a készülékeket és a csészekollekciókat tervezik - utóbbiban minden újabb darab egy műremek (aktuális kedvencem az utolsó képen látható Anish Kapoor verzió). A hazai forgalmazó Espresso Shop most nyitott egy kis pop-up üzletet a Hegyvidék Központban, ahol Möbelkunst bútorok társaságában lehet válogatni a csodálatos kávégépek (köztük a FrancisFrancis), kávék, teák, csészék, csokoládék, forró vízben nyíló teavirágok és más finomságok között (én azt a konstruktivista, tányérmelegítős fekete kávégépet kérem, köszi). Kiváló ajándéklelőhely, december 31-ig.

illy1.jpg7.jpg2.jpg9.jpg12.jpg3.jpg6.jpg8.jpg5.jpg4.jpg

Címkék: design art gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr784942046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása