A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Mennyország online

2012.09.27. 18:50 | juc | Szólj hozzá!

Aki szeret süteményeket sütni (mint én), aki a sütés-főzést kreatív önkifejezési formának tartja (mint én), és ráadásul édesszájú is (mint én), az most jól rejtse el maga elől a bankkártyáját, és csak azután olvasson tovább.

Megtörtént? Nos akkor íme egy jó hír: megnyílt a Sugar! webshop! Tudjátok, az az elképesztő cukrászda a Paulay Ede utcában, és Horváth Eszter – alias Cuki –, aki az egészet megálmodta, most bárki számára elérhetővé tette a Sugar-élményt. Ami azt jelenti, hogy egy pici kézügyességgel, sok-sok kreativitással most már bárki előállíthat otthon bármilyen cukrászati csodát, mert vásárolhat hozzá első osztályú Valrhona vagy Callebaut csokipasztillát, dekorálhatja arany csokirögökkel, készíthet rá cukorvirágokat a megfelelő eszközök segítségével, beleszúrhat valami díszt, rajzolhat rá szivecskéket, és lesz egy fantasztikusan látványos sütije, még ha eredetileg csak egy muffin volt is az... :) A webshopon tényleg elképesztő mennyiségű cukrászati alapanyag, kellék és dekorációs termék található, emellett ajándéktárgyakat is kínálnak, és bár süteménydekorációs webshop nagyon sok akad, Sugar! csak egy van!

(A témában hamarosan jövök még egy jó hírrel, de erről még nem beszélhetek:))) pedig már nagyon szeretnék nektek beszámolni róla!)

cuki_ws.jpg

 

Címkék: sugar!

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr174804764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása