A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Könyv: Flea Market Style

2012.09.20. 18:39 | juc | 5 komment

A kétezres évek elején, amikor az ún. vintage stílus divatba jött, viszonylag lassan kapcsoltak a könyvkiadók. Az új irányzat, amely keverte a 20. század közepének bútorait, a hetvenes évek textiljeit, az antik kiegészítőket és az ipari esztétikát, egy olyan kifinomult közönség számára volt csak értelmezhető, amely elsősorban már akkor is az internetről szerezte be az információt. Ezért aztán elég sokáig tartott, mire a stílusról az első könyvek megjelentek - ezek közé tartozik a Flea Market Style. 2005-ös kiadású, ennek megfelelően ma már egy hangyányit elavult a tördelése, de az üzenete még ma is aktuális, és praktikus tanácsokat ad arra nézve, hogyan kell ebben a stílusban lakberendezni. Az én személyes véleményem szerint ez a stílus attól jó, hogy mindent vegyíthetsz benne, ami megtetszik neked - a designlámpától a Mária-szoborig, IKEA-bútorokig és népművészeti elemekig -, de akinek kevés az önbizalma ehhez, annak nagyon ajánlom ezt a könyvet. (Fiúk: jön a karácsony, és a csajok ezt a könyvet mind imádják!)

DSC04094.jpgDSC04098.jpgDSC04097.jpgDSC04096.jpgDSC04095.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr14764950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stefedo · www.teglasedit.com 2012.09.20. 20:42:33

jujj, kell nekem ez a könyv. csak az amazonon lehet beszerezni? ott még soha nem vásároltam...

Egon Bondy 2012.09.20. 23:24:45

@pettyeske: bookdepository.com-on is van, ingyenes szállítással, próbáltam, fasza!!

juc 2012.09.21. 09:30:50

@pettyeske: Amazonon, de a német Amazonon is lehet hogy megvan (ott is lehet angol nyelven keresni, és sok az angol nyelvű könyv), mert ha onnan jön, alacsonyabb a szállítási költség. A bookdepository-t már többen ajánlották nekem, sajnos azok a könyvek, amiket én szerettem volna, ott sose voltak meg. viszont ha ódzkodsz a netes vásárlástól, akkor vedd fel a kapcsolatot az Atlantisz könyvesbolttal (VII. Király u.), mert ott bármit beszereznek, amit akarsz. lehet, hogy kiadótól szerzik be vagy máshonnan, az ár lehet hogy magasabb, mint az Amazoné, de nem kell bankkártyával fizetni, megadni adatokat a neten, stb. A könyvesboltban dolgozók szerint sokan rendelnek így náluk, és elvileg bármilyen könyvet beszereznek!

stefedo · www.teglasedit.com 2012.09.22. 15:20:50

további nehézségekbe ütköztem :(... megpróbáltam az amazonról rendelni, de ott a szállítás a megadott címre nem lehetséges... Az Atlantisz könyvesbolt elérhetőségét pedig nem találom a neten, elküldenéd esetleg? vidékre kellene a könyvet postázni, nem tok a könyvesboltba beugrani :)megkérdezném h így is vállalják a beszerzést? köszi

juc 2012.09.22. 15:25:33

@pettyeske: www.atlantiszkiado.hu/kulfoldi_kiadok.php

az amazonnál ezt a könyvet többen is árusítják. Van olyan, amelyik nem szállít Európába, igen. ezért többet is meg kell nézni, valószínűleg nem a legolcsóbb lesz az, amelyik Európába is szállít.
süti beállítások módosítása