A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

A 20. század, apróban

2012.09.14. 18:50 | juc | Szólj hozzá!

Apróban, vagyis apróhirdetésekben - egy olyan médiumon keresztül, amely a teljes századot meghatározta, és amely még ma sem halt ki teljesen. Gáti István (akiről az oldalon nem derül ki sok) nem vállalkozott kevesebbre, mint hogy weboldalán apróhirdetéseken keresztül meséli el a teljes 20. századot. A gyűjteménye (mely könyv formájában is létezik) óriási, néha vidám, néha szomorú, néha pedig kifejezetten felkavaró. Akinek tetszett az én egyetlen darabból álló gyűjtésem, az ezt az oldalt fel fogja venni a kedvencei közé.

· 1 trackback

Címkék: art

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr904764960

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Apróhirdetés, hirdetés feladás a magyar könnyűzenében 2012.11.11. 22:11:42

Most tudtam meg, hogy talán egymástól függetlenül két zenekar, a hetvenes években a Fenyő Miklós fémjelezte  Hungária, a nyolcvanasokban pedig az Első Emelet  is játszott egy-egy számot, Adj fel egy hirdetést címmel. Mi véletlen, épp egy hir...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása