A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Mentsük meg a Szőke Tiszát!

2012.09.03. 18:20 | juc | 1 komment

Tudjátok, hogy a műemlékvédelem mennyire fontos nekem - különösen akkor, ha jellemzően kevesebb figyelmet kapó ipari műemlékekről van szó. Néhány hete véletlenül bukkantam erre az oldalra a Facebookon, és azonnal csatlakoztam hozzá. Az oldal a Szőke Tisza nevű, 1917-ben épült gőzhajó megmentéséért küzd, amelyre – mily meglepő – nincs pénz. Én azért teszem itt most közzé, hogy hátha látja közületek valaki, aki ismer valakit, aki ismer valakit... aki felújítaná és sétahajóként, étteremként, múzeumként, szállodaként (hű de szép lenne!!!) hasznosítaná, vagy más módon tudna tenni a Szőke Tiszáért. Remélem, egyszer tényleg újjászületik! (a képen augusztus 31-i állapot látható).

szoketisza2.jpg

Címkék: art

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr464753081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colandra 2012.09.11. 13:17:21

Hat ez szivszorito! Ha sikerulne megmenteni az biztos hogy sok embert vonzana mert nagyon kecses formaja van.
süti beállítások módosítása