A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Furcsa dolgok Budapesten rovat

2012.08.31. 18:48 | juc | 3 komment

Nemrégiben vettem fél méter tüllt, és egy ilyen cetlit kaptam mellé nyugtaként - megjegyzem, valamilyen fura oknál fogva az általam valaha meglátogatott minden pesti méteráruüzletben ilyen régi cédulákkal dolgoznak. A legfőbb érdekesség a telefonszám, a pesti számok ugyanis legalább 15 éve nem kezdődnek 1-el (a pontos dátumot nem tudtam kideríteni, de emlékszem a nagy váltásra, ha valaki tudja légyszi írja meg, mert megőrülök).

fecni.jpgfecni3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr664726471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

digitaLisa 2012.09.05. 15:13:13

Tényleg fura ez a blokk, én is megfigyeltem. Emlékszem, régen a ruha és cipőboltokban is ez volt, még gyerekkoromban, a 80-as években.

Hogy mikortól nem kezdődnek 1-essel a bp-i számok, engem is izgatott, ezért rákerestem :D

1989-től 7 jegyűek a telefonszámok (volt valami reklám a tévében annak idején, Antal Imrével, de ebben nem vagyok biztos: "A budapesti telefonszámok 7 jegyűek")

és az 1-essel kezdődő számokat 1998-ban cserélték le: www.e-times.hu/majus/Nyilvanostavk.html

juc 2012.09.05. 15:19:42

@digitaLisa: nahát! nagyon szépen köszönöm! a hétjegyűséges kampány megvan a fejemben, a 3-al kezdődés viszont Rózsa Gyuri volt, nem?.... tudod, a "kapcsoltam" :))) köszi szépen!

digitaLisa 2012.09.05. 15:22:35

@juc: nem rémlik semmi a 3-assal kezdődő reklámból, '98 táján inkább a bulis korszakomat éltem, nem néztem tévét :))
süti beállítások módosítása