A sok munka között, amelyeket tisztelek, előkelő helyet foglalnak el az IKEA-katalógus összeállítói. Nemcsak azok, akik arról gondoskodnak, hogy a lehető legtöbb termék a lehető legtöbb szituációban szerepeljen a kiadványban, hanem sokkal inkább azok a tördelők, korrektorok és szerkesztők, aki arra ügyelnek, hogy minden termék mellett pontos legyen az ár, a nyelv, a 9 számjegyű vonalkód, a termék szín- és méretválasztéka, valamint minden egyéb információ. A katalógus ugyanis minden évben 35 országban, 328 oldalon, 27 nyelven jelenik meg, és a Biblia valamint Harry Potter után a legnagyobb példányszámban készülő kiadvány, kb. 212 millió darabot nyomnak belőle minden évben - nem véletlen, hogy az Ikea marketingbüdzséjének nem kevesebb, mint 70%-át fordítja rá!
Mint gyakorlott magazin- és könyvszerkesztő azt mondom nektek: boruljatok le a névtelen precízek eme hadserege előtt, és ebben a szellemben (is) lapozgassátok az Ikea 2013-as katalógusának új, magyar, online változatát!