A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Egyedi konyhát mindenkinek!

2012.07.05. 18:46 | juc | Szólj hozzá!

A minap a Mobilan felé jártam, úgyhogy élőben is szemrevételezhettem a konyháikat. Nagyon szépek vannak közöttük, de most nem ezekre hívnám fel a figyelmet (mindenki megnézheti őket a weboldalon), hanem a cég egy különleges szolgáltatására: a személyre szabható konyhabútor-frontokra. A képen látható lila fotó helyére ugyanis gyakorlatilag bármilyen kép kerülhet, amelynek elég nagy a felbontása (és nem esik szét atomjaira): a kedvenc nyaralási képed, a gyerekeid, vagy akár az esküvői fotód. Az eljárás olcsó, nagyon látványos, és jól bírja a konyhai gőzöket, párát, egyéb igénybevételt, úgyhogy én máris azon agyalok, hogy megengedi-e vajon jogilag az Ermitázs, hogy ezt a képet valamilyen formában a majd egyszer létesítendő felső konyhaszekrényem ajtajára tetessem....Ti milyen képet választanátok?

A már emlegetett Mobilan pályázat egyébként, melyben zsűriztem, újabb fázishoz érkezett: most ti is szavazhattok a pályaművekre ezen az oldalon, itt pedig a pályázók bemutatkozó videóit nézhetitek meg. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy egyezik-e a véleményünk:)

mobilan1.jpgmobilan2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr924631602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása