A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Tapéta: Contemporary Restyled

2012.07.04. 12:33 | juc | Szólj hozzá!

Tapéták iránti rajongásom közismert, nem meglepő tehát, hogy megint kitörő örömmel fogadtam az egyik nagy kedvencem, a Cole & Son új kollekcióját – pláne, hogy valójában nem is új: néhány régi kedvenc újragondolása, felfrissítése. Szeretem, ha egy cég büszke a hagyományaira és ha ikonikus termékeit időnként a korszellemhez igazítva adja ki újra. Ilyen a Contemporary Restyled sorozat is: van benne olyan tapéta, amelyiknél csak a színeken és színkombinációkon változtattak, de olyan is akad, ahol ennél tovább mentek: a Palm-ból például a mintázat sokszoros egymásra helyezésével alakult ki a Palm Jungle, a Hexagonból a minta vastagításával jött létre a Hicks Grand, a Woods pedig gyümölcsöt hozott. Nekem bejön! (megrendelhetők a Hephaistosban, itt van több kép is!)

Cole & Son - Contemporary Restyled - Cow Parsley - 95-9053.jpgCole & Son - Contemporary Restyled - Flamingos - 95-8047.jpgCole & Son - Contemporary Restyled - Hicks Grand 95-6034.jpgCole & Son - Contemporary Restyled - Palm Jungle - 95-1005.jpgCole & Son - Contemporary Restyled - Woods & Pears - 95-5027.jpg

Címkék: design art hephaistos

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr54623741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása