A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Andu

2012.07.04. 08:18 | juc | 6 komment

Andu szombaton megkapta az olasz filmkrikitusok díját, mint Az Év Felfedezettje (ez a legnagyobb olasz díj, amit nem olasz színésznő kaphat), tegnap pedig European Golden Globe-ot!!!! :))) gratulálunk Muci!!!

382534_10151071762871318_1103523599_n.jpgphoto.jpg

Címkék: andu

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr954627192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2012.07.07. 19:33:27

Ő a hugod??? :D :D És itt lakott pici ideig a mi kis házunkban! :D :D nagyon gratulálok neki!

üdv,
á

juc 2012.07.08. 18:11:22

@agnes szucs: :) igen, a húgom! miért, hol laksz?...

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2012.07.08. 22:10:45

@juc: talán, amikor először láttam a te neved újságban, akkor megfordult bennem, hogy lehet rokoni kapcsolat... :) az Akácfában lakom. :)

juc 2012.07.09. 10:53:09

@agnes szucs: te szegény... mármint az üvöltöző szomszédok miatt. a lakást amúgy áruljuk éppen, ha tudsz valakit (földszint, hátsó sarok, felújítva)! köszi:)

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2012.07.09. 21:21:25

@juc: komoly kiképzés itt az élet! sajnos tényleg... de engem a napfényhiány zavar jobban... Sajna nem volt valami jó vétel, de hát ez van, majd legközelebb még körültekintőbben megnézem. :P Tudom melyik lakás, egyszer voltam ott... gondoltam is, hogy áruljátok, ha tudok valakit, mindenképpen szólok. :) á
süti beállítások módosítása