A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Tapéta: Kandy és Azzurro

2012.06.08. 09:01 | juc | Szólj hozzá!

Általánosságban mindenféle papír dologért odavagyok (egyszer lesz majd egy papírboltom), de azon belül is rajongok a tapétákért. Az első alkalom, amikor egy tapétakollekció eufóriával határos ámulatot váltott ki belőlem, ennek ellenére csak néhány éve történt: a Cole and Son Fornasetti-sorozata volt az, amelynek képeitől napokig nem tudtam szabadulni, és komolyan gondolkoztam rajta, hogy melyik falra is komponálhatnám be a fekete háttéren kígyózó virágfüzéreket miniatűr lakásomban.

A második alkalom pedig most jött el, amikor a saját szememmel láttam, és saját ujjacskáimmal megtapogattam a Hephaistos felső szintjén az Élitis két új kollekcióját: a Kandy-t és az Azzurro-t.

A tapétaminta-könyvekből készült saját fotóim ezúttal nem sikerültek valami jól – ezért láthattok alább sajtófotókat –, egyáltalán nem adják vissza a két sorozat lényegét: az elképesztően élénk színeket, illetve a döbbenetes strukturáltságot, melynek köszönhetően egy olyan alapvetően kétdimenziós műfaj, mint a tapéta, térbelivé válik. A sorozatok egyes tagjai ugyanis olyanok, mint a valódi szőttesek a falon - tapintásra, szemre egyaránt. Az egyetlen különbség, ami nálam plusz pont: a tapéták jó része vinilből készül, és lemosható.

Amióta láttam őket, azóta agyalok azon, vajon hol is mutatnának a lakásunkban igazán jól - nálunk, ahol a 'horror vacui' jegyében gyakorlatilag egy üres négyzetméternyi falfelület sincs. Talán a plafonon. Majd ha rájöttem, tudni fogjátok:)

 

 

Címkék: design art papír hephaistos

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr244572252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása