A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Hétfő: művtöri - So Nineties

2012.05.21. 13:00 | juc | 4 komment

Valamiért a kilencvenes években menő volt a sivatagban videoklipet forgatni (példák itt és itt és itt és itt) – igaz, ugyanekkor menő volt a haspóló, a mellény, a sötét-matt rúzs és a bakancs-virágosruha kombó is. A felhős ég, mint háttér is tuti befutó volt (lásd pl. itt, itt és itt), akárcsak New York fekete-fehérben (itt, itt és itt). Utóbbi talán Peter Lindbergh fotós hatása, aki állandóan NYC utcáin fotózta a híres szupermodell-generációt, fekete-fehérben, sőt, filmet is csinált róluk. Nekem mégis a sivatag a kedvencem, és azon belül is ez a klip, ezzel a zenével, ezzel a szöveggel. Azok voltak a szép idők! :)

Update: ezt kihagytam, pedig állítólag alapmű. Valakinek még valami eszébe jut?

 

Címkék: zene art

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr674523339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2012.05.21. 21:53:58

nekem kapásból a spice girls meg a the cardigans ugrott be :) még gondolkozom.

katarocks 2012.05.21. 22:14:49

www.youtube.com/watch?v=-X0EjwF8o0g&feature=related
Lehet, ezt nem ismered, ők azért nem voltak olyan nagyok, de csak rá kell nézni, és igazi 90-es évek :)
Meg még Sting-nek is volt egy, a Desert Rose.

Rákerestem, és egy blogot is találtam ;) musicvideossetinthedesert.tumblr.com/

ivanyi_orsolya 2012.05.23. 01:50:25

A Red Hot Chili Give It Away az nem sivatagban volt? Ultimate favourite, of course.

juc 2012.05.23. 09:38:22

mindkettőtöknek köszi!!! igen, Desert Rose, igen, Give it Away.. a blog is csodás:))
süti beállítások módosítása