A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Ráday u. 26., part 2

2012.04.17. 14:38 | juc | 4 komment

Folytatódik a rejtély: továbbra sem tudok SEMMIT kideríteni erről az épületről, annak ellenére, hogy két címe is van (ugyanis saroképület, Ráday u. 26 és Köztelek u. 2.). Földszinti és első emeleti irodáit az Önkormányzat használja, feljebb lakások találhatók. Csodás állapotban van belül is, amint azt egy nyitva hagyott kapunak köszönhetően tegnap megtudtam, de sem a neten, sem a könyveimben nem találok róla semmi használhatót. Késői szecessziósnak látszik, 90-100 éves lehet. Nem adom fel, folyt. köv.

raday3.jpg

Címkék: budapest art fény építészet szecesszió

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr584455029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuagetrilla 2012.04.24. 11:49:45

ez gyönyörü :)

a Budapesti Történeti Múzeumnál próbálkoztál már Ráday 26. ügyben?

juc 2012.04.24. 12:02:52

@nuagetrilla: :) nem, ott még nem! próbáltam a fotelből megoldani, de úgy tűnik, nem megy. most a Ferencvárosi Helytörténeti Gyűjteményben kutatok!

nori52 (törölt) 2016.01.30. 22:38:39

Ez a Schmalz-udvar, Bach János tervezte, 1909-1910-ben épült késő szecessziós lakóház.
Itt van néhány képem nekem is róla (szám szerint 11), sajnos borús, esős időben. De majd nyáron egyszer visszamegyek!

www.flickr.com/photos/nora-meszoly/21923376949/in/album-72157623480714819/

juc 2016.01.31. 16:45:33

@nori52: nagyon köszönöm! hogyan tudtad kideríteni? nagyon örülök neki, köszönöm szépen! a te képeid nagyon szépek, megnéztem!
süti beállítások módosítása