A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Rózsavölgyi

2012.03.29. 19:21 | juc | Szólj hozzá!

Kivételesen most nem a Rózsavölgyi csokikról lesz szó:), hanem a méltán híres Rózsavölgyi Zeneműboltról, amely 1850 óta szolgálja a nagyérdeműt. Április 11-én ugyanis a csodálatos (és idén százéves) Lajta Béla-épületben, mely a kezdetektől a Rózsavölgyi otthona, megnyílik a Szalon. Én nagyon szeretem a régimódi kávéházakat, márványasztalokkal, halk zongorazenével, természetes fénnyel - még akkor is, ha az ablakai egy ocsmány parkolóházra néznek –, tehát kimondottan örülök ennek a helynek, amely napközben hagyományos presszó lesz kávékkal, sütikkel, melegszendviccsel, esténként pedig előadásoknak, felolvasóesteknek és más magas művészeti rendezvényeknek ad majd otthont. A hely maga nem nagy izgalom, de az álmennyezetre kasírozott kottalapok (a Rózsavölgyi alapítója kottamásolóként kezdte, innen az utalás), a natúr fa hajópadló és a hatalmas ablakok megteszik a magukét. Maga a Szalon a bolt fölött, vasárnap kivételével 10-től 10-ig lesz nyitva, hetente többször ötórai teával, zongoraszóval - menjetek, fogyasszatok, mert ez egy szelet a békebeli pesti kávéházi életből.

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr384347863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása