A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Möbelkunst

2011.10.09. 13:12 | juc | Szólj hozzá!

Nem is értem, itt még hogy nem jártam soha, mert mint kiderült, kimondottan közel van az otthonunkhoz (na jó, direkt kerültem, nehogy valamit vegyek...). Szerencsére azonban az otthonunkban már egy rajzszög elhelyezésével is gondom lenne, így őszintén mondhattam azt a lámpák nagy részére, a székek felére, a komódok harmadára, satöbbi, hogy "úgy kell, mint az oxigén, dehát hová tennénk?" A Möbelkunst ugyanis egy hatalmas bútorraktár, ahol az elmúlt 50 év használt designbútorait és -kiegészítőit árulják, szinte egyedüliként Budapesten. A sok régi cucc között néhány igazi designdarab is akad, pl. B&B Italia fotelek, Ball Chair és mások, szóval mindenképp megér egy látogatást.

 

 

Címkék: budapest design üzlet lámpa bútor möbelkunst

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr613289380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása