A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Designers Guild ágyneműk

2011.10.05. 20:01 | juc | 1 komment

Annyira érdekes ez a Designers Guild dolog: nekem annyira nem világom sem a zöld, sem a pink, sem a virágminta, de ezekért a cuccokért odavagyok. Talán a sok erős szín miatt? Na mindegy, most épp az ágyneműk a kedvenceim, amikből nemrég bővült a kínálat. Ha már unjátok az otthonit, nászajándékot kerestek, vagy valami extrát valakinek karácsonyra (mert csak ti hiszitek, hogy az még oly messze van – stylist ismerőseim már hetek óta hívogatnak kétségbeesetten, hogy honnan szedjenek karácsonyfadíszeket, csomagolópapírokat, gyertyatartókat és más kellékeket a magazinok ünnepi anyagaihoz... szegények). Na szóval, a Hephaistos Facebook-oldalán lehet gyönyörködni a legújabb színpompás ágyneműkben, az üzletben pedig már meg lehet rendelni őket!

 

Címkék: design üzlet textil designers guild hephaistos

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr103278593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2011.10.05. 20:46:13

Hú, ahogy megláttam, hogy pink, zöld, virágos, már kattintottam is a D.G. honlapjára. Egy időben teljesen ezen színek bűvkörében éltem lakberendezés terén (tini éveimben :D), azért most már szelídült az ízlésem :) Nagyon szép dolgok vannak mindenesetre.
süti beállítások módosítása