A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Színes lakkok

2011.09.15. 19:26 | juc | 1 komment

Az Opi mellett a Chanel gyártja a világ legjobb és legszebb körömlakkjait (emlékezzetek csak, amikor nem is olyan rég mindenkinek ilyen zöld körme volt), idén sincs ez másként. Az én kedvencem az új farmerkék sorozat, az alábbi videó pedig jó példa arra, hogyan lehet ötletesen, olcsón, vidáman (is) luxustermékeket reklámozni (a tippet köszönjük a Neszeszernek!).

Címkék: divat szín

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr793229359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2011.09.16. 23:40:09

Az opinak van egy új lakkja 'red hot ayers rock' néven, egészen csodás!
süti beállítások módosítása