A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Gasztro-overdose

2011.09.14. 22:55 | juc | Szólj hozzá!

Minden tiszteletem a gasztrobloggereké! Az én elmúlt 24 órám a következőképpen festett:

1. új menü tesztelés a Villa Bagatelle-ben, részletek hamarosan (extra lesz!!!), 17 fogás...

2. új menü fotózás a Villa Bagatelle-ben, némi belenyalakodással + ebédeléssel

3. Pesti Disznó sajtótájékoztató, 8 fogásos ebéd, borokkal

4. csokitanfolyam

Miután a fentiek mind mennyiség, mind minőség tekintetében átlagon felüliek voltak, most három napig nem eszem. És tényleg respect azoknak, akik minden nap ezt csinálják, nehéz életük lehet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr503228290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása