A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Goldenblog

2011.08.31. 10:13 | juc | 2 komment

Megvan a Goldenblog végeredmény: 14. lettem a fotóblogok között, ami 113-ból szép eredmény szerintem:) Egyáltalán nem fáj, hogy nem nyertem, de szerintem nevetséges, hogy egy ilyen kategóriában, ami aztán igazán építhetne a saját tartalomra, egy olyan blog nyer, ami más oldalakról lopja veszi át az anyagot. Azt is furcsállom, hogy profik oldalai, pl. gyerek- és esküvői fotósok szerepelhetnek egy ilyen versenyben, mert ezek egyszerű reklámok, és nem egyeznek a műfaj eredeti lényegével, mely szerint a blog valójában internetes napló vagy egy témát feldolgozó képgyűjtemény. Persze sok furcsaság volt még itt, kezdve a megalázó nyereményekkel (internet-előfizetés:D bloggereknek!) és a kizárólag 3D-rendereket (tehát nem fotókat) közlő bloggal, folytatva azzal, hogy csak Facebook-azonosítóval lehetett szavazni... na mindegy, nagyon köszönöm mindenkinek, aki rám szavazott, örüljetek a kategóriába valóban illő, jó blogoknak (Vizsla alvópózok, Altomán, 28 mm, Ablaknapló, Agnes, Best of semmi, Kjedx365 – csak ötvenig néztem, nem bírtam tovább, bocs) és ígérem, többet nem kérek ilyen szívességet tőletek:)))) 

Csók mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr113192529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.Freeman 2011.09.27. 10:41:38

Hm.
Ez viszont növeli a helyezés értékét. Csatlakozom az előttem szólóhoz:
Szívből gratulálok!
süti beállítások módosítása