A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Furcsa dolgok Budapesten rovat

2011.08.24. 12:49 | juc | 4 komment

Egy bérház udvarán lőttem ezt a celluxmúmiát, aki épp szabadulni próbál a fáslijaitól. Bevallom, először halálra rémültem tőle, de nagyon tetszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr693173408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stefedo · www.teglasedit.com 2011.08.25. 15:18:54

csak remélni tudom, hogy ebben a házban nem lakik kisgyerek :(. Hát elég ijesztő számomra ez a "műalkotás"!

juc 2011.08.25. 15:42:30

@pettyeske: erről a házról egy valóságshowt lehetne forgatni, Való Világ 7ker címmel... minden van, gangon ordítozó öregember, leselkedő vénasszony, szipusok, dohányzó anya. hidd el, nem a celluxszobor fogja rossz irányba terelni az ott felnövő gyerekeket.

stefedo · www.teglasedit.com 2011.08.25. 15:51:47

@juc: tiszta szerencse, h nem ilyen környezetben kell nevelnem gyermekem....

G.Freeman 2011.09.27. 11:07:50

A Discovery szokott mutatni egy művészt aki hasonló alakokat csinál, felöltöztetett köztéri szoborként : szemetesből kilógó lábat, párkányon láblógatva ülő női alakot, sokan rácsodálkoznak, megbökik, megijednek tőle, stb.
süti beállítások módosítása