A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Papír

2011.08.18. 19:56 | juc | Szólj hozzá!

Ökoszemlélet ide vagy oda, én sajnos javíthatatlan papírfanatikus vagyok. Az egyetlen ok, amiért nosztalgiával gondolok a tanulásra, az az iskolakezdés: imádtam csomagolni a füzeteket, bepakolni a tolltartót, megvenni az új tankönyveket, sorba rakni a színes ceruzákat, felírni a nevem a címkékre, radírokat válogatni a papírboltban... És mivel iszonyúan sajnálom azokat a gyerekeket, akiknek a szülei nem tudják mindezt a luxust megfizetni, úgy döntöttem, csatlakozom az Igazgyöngy Alapítvány felhívásához, és küldök nekik egy csomag cuccot (emailben azt írták, még mindig sok mindenre lenne szükségük, egyelőre sajnos nem árasztják el őket a felajánlások). Küldjetek ti is, mert ahhoz, hogy a kreativitás és a tehetség kibontakozhasson, nem biztos, hogy elég szénnel a falra firkálni. Hogy tudjuk mit kezdeni a körülöttünk heverő témákkal és inspirációkkal, ahhoz ceruza, papír, füzet, és még sok minden más kell.

De még mielőtt elmorzsolnátok egy könnycseppet, nézzétek meg inkább ezeket és ezeket a papírcsodákat, aztán irány a papírbolt vagy valamelyik gyűjtőhely (ezeket szívesen elküldöm mailben).

 

Címkék: design papír

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr153163430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása