A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Black Box Concept Store

2011.03.31. 17:55 | juc | 1 komment

Van egy régi ismerősöm, akinek mindig is nagyon tetszettek a ruhái, ékszerei, táskái. Biztos sokan voltunk így ezzel, mert most az öccsével közösen végre boltot nyitott, ahol általuk válogatott magyar (pl. Imogen – juhu, nemcsak a ruháik szuperek, de a blogunk skinje is azonos, imádom –, Anh Tuan)  és nemzetközi tervezők ruhái és kiegészítői vannak/lesznek. Ma tiszteletemet is tettem náluk, és csodálatos darabokra bukkantam (melyek egy részét azonnal meg is vettem, naná), úgyhogy nagyon javaslom mindenkinek. A cuccok folyamatosan érkeznek, a portál is félkész, úgyhogy majd lesz nagyobb hírverés is, de már lehet menni, lehet venni – és tessék megfigyelni a betonnal dekorált falat, mert nagyon szép! V. Irányi u. 18. (Grinzingi mellett), web nincs, Facebookon érdemes rajongani és akkor pl meg is tudhatjátok, mi az a darab, amit nem érdemes keresnetek a boltban, mert már az enyém bibííí:) Remélem, behozzák imádatom tárgyait, az általam már emlegetett Pamela Love-ot és/vagy a Bjorg Jewellery-t is...

A képen az Imogen tervezője, Bajcsai Viki!

 

Címkék: budapest design üzlet divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr92788798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.04.14. 07:10:29

Köszi az ajánlást, ma végre eljutok én is.. :)
süti beállítások módosítása