A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Jucimikulás: egy szép könyv

2010.11.29. 14:23 | juc | Szólj hozzá!

Vannak olyanok, akik mindig örülnek a könyvnek (pl. én), és vannak, akiknek mást egyszerűen nem lehet venni. Szerencsére könyv aztán tényleg van dögivel, még itthon is. Ez a kötet például már régóta szerepel az Amazon-os wishlistemen: egy Peter Beard nevű pasi szerkesztette, aki szerelmes Afrikába (mellesleg pedig régebben a Vogue fotósa is volt). Beard gyerekkorától dokumentál mindent, ami történik vele, így hosszú évek munkájával rengeteg olyan fényképet és írást is összegyűjtött, amelyek a fekete kontinensen készültek, abban az időszakban, amikor a fehér ember épp csak betette oda a lábát, de még nem rabolta le teljesen. A vadászatokról, őslakosokról, első vasútonalak építéséről (is) szóló The End of the Game: The Last Word from Paradise c. kötete fekete-fehér, de ennek ellenére (vagy épp ezért) elementáris hatású. A Műcsarnok könyvesboltjában felfedeztem egy darabot, ami – mivel nézegetőpéldány – 10.000 Ft helyett most 7.000-be kerül, de szerintem jobban jártok, ha megrendelitek a Beard naplóival, feljegyzéseivel és más érdekességekkel kiegészített szettet az Amazonról vagy a Taschentől.

Címkék: könyv art karácsony ajándék wishlist jucimikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr552481181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása