A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

a kiss, a hat, a stamp

2010.11.17. 14:04 | juc | Szólj hozzá!

Már írtam egyszer Jade-ről és Tomról, nálunk voltunk tegnap (Jade és Tom ugyanis létrehozott egy alapítványt, melynek Dávid csinálta az arculatát, így ismertük meg őket). Az alapítvány rezidens művészeket fogad: ez azt jelenti, hogy jön egy alkotó külföldről, itt él néhány hétig, inspirálódik, majd a budapesti élményeit műalkotásokká formálja. A Blood Mountain első rezidens művésze Diango Hernández, aki főként a bolhapiacokon szedte össze műtárgyai alapanyagát: régi bútorok darabjait, bélyegeket, egyebet. Tőlem elég távol áll a konceptuális művészet, mint irányzat (asszem ehhez túl felszínes vagyok), de néha ilyet is látni kell. Akit érdekel, január 30-ig megnézheti Diango alkotásait (bejelentkezés után).

 

Címkék: budapest art kiállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr962454873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása