A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Áron

2010.09.26. 14:09 | juc | Szólj hozzá!

Áron a sógorom, festőművész. Mindig azt mondom, hogy ha újjászületek, macska szeretnék lenni, vagy Baráth Áron. Áront ugyanis irigylésreméltóan nem izgatják a társadalmi elvárások. A következő dolgok érdeklik: festés, főzés, zene, bor, gondolom, a nők is, de a pénz, a karrier vagy ilyen hülyeségek szerintem egyáltalán nem. A festményeiből ennek megfelelően süt ez az erő és magabiztosság, szeretem is őket (Áront is nagyon szeretem, ha ez eddig nem derült ki), nekünk is van persze egy-kettő. Áron igazi művész, az a fajta, akitől rettegnek a lányos anyák – hát, a lakását elnézve, ahol az egyetlen patikatisztaságú, festékcsöpp-mentes négyzetméter a konyhapult, kicsit érthető is:) Most dolgozik nekünk valamin, amiről még nem beszélhetek, de hamarosan...

 

Címkék: art lakás lámpa baráth áron

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr892324334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása