A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Recent Acquisitions

2010.09.18. 14:25 | juc | Szólj hozzá!

A múzeumok hívják így a legújabb, általuk megvásárolt műveket - én a könyvgyűjteményem frissen beszerzett tagjait nevezem így. Ebben a vizuális sivárságban, amiben Budapest többnyire tengődik, nekem főleg a magazinok és a könyvek jelentik az ingert, az internet valahogy még mindig megfoghatatlan nekem.

Fruits - japán tinik extrém öltözetekben. Ami ebben a könyvben izgalmas nekem, az az, hogy az egyediség nagy tömegben mennyire elveszíti a lényegét, az eredetiséget. Erről Paul Smith csinált egyszer egy zseniális fotósorozatot, de sajnos nincs meg a könyv, amiben megjelent, a neten pedig nem találom.

Vanishing America - az idő leképezése, tudjátok, a kedvenc témám. Hát itt ez nagyon sikerült - és még jó néhány új könyvben, az Amazonon lehet böngészni (=anyagi csőd).

The Selby Is In Your Place - a bloglegenda könyvben: művészek és kreatívok otthon. Selby egyik nagy érdeme szerintem, hogy forradalmasítja a lakásos cikkeket, majd meglátjátok. Nemsokára véget ér a steril, üres szobák divatja és minden magazin így mutatja be majd a kecókat. Alig várom.

Címkék: könyv divat építészet

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr842305417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása