A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Tavirati stilusban

2010.08.27. 14:08 | juc | 1 komment

...annal is inkabb, mert nincsenek ekezetes betuk. szoval, vis meg mindig a nyugalom es a furcsasagok szigete, szoval minden szuper, eszunk, alszunk, motorozunk, barnulunk, stb. mindezt termeszetesen reszletesen dokumentaljuk is:)))

sokkal fontosabb, hogy hala nektek, a blogom BEJUTOTT A LEGJOBB 50 KOZE A GOLDENBLOG VERSENYEN!!! mivel csak az juthatott be, akire elegen szavaztak, ezert ez nektek koszonheto:))

KOSZONOM!!!!!

eredmenyhirdetes csak szept 2-an lesz, de oszinten szolva en mar most ugy erzem, hogy ez a legszebb szulinapi ajandek nekem es a blognak is!!

meg egyszer koszonom mindenkinek, aki szavazott!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr492252079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása