A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Programajánló

2010.07.14. 12:28 | juc | Szólj hozzá!

Dobos Tamás barátunk végre hazafáradt Londonból, ahol mostanában él, és összehozott egy kiállítást - nem is akármilyet. A Masked sorozatban az idő témájával (is) játszik, ami ugyebár nekem az egyik kedvencem... A képek múlt századi embereket ábrázolnak, nagy szakállal, fodros ruhácskákban, sujtásos kabátokban, amint megilletődve ülnek a fotográfus előtt. És mégsem: ezek a képek mind maiak, csak a döbbenetesen jó szereplőválasztás, styling, és persze a speciális technika teszi őket antikká. Zseniális munka. Mi a megnyitón jártunk, ahol egyszerűen annyi ismerős volt, hogy képtelen voltam akár a Tamás, akár a saját fényképeimre koncentrálni, ezért csak ez a három fotó készült... De nem is baj: menjetek, és nézzétek meg a kiállítást a G13 Galériában (VII. Budapest, Király u. 13., szeptember 4-ig, mindkét szinten). Lehet, hogy össze is futunk:)

Címkék: budapest fotó barátok art kiállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr162151132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása