A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Metro Klub

2010.06.24. 16:54 | juc | Szólj hozzá!

Amióta nem ott lakunk, ritkán járok a Belső-Erzsébetvárosban. Nem sok minden változott, például ugyanúgy 5 másodpercig tart a Rákóczi úti zebrán a zöld, mint régen – ennyi idő alatt még egy tinédzser sem jut át, hacsak nem fut, többször kipróbáltam, pfpffff. És ugyanolyan elképesztően lepukkant a Síp utca, annak ellenére, hogy mennyire jó helyen van. Most szembesültem azzal is, hogy a legendás Metro Klubról eltűnt a neonfelirat – aminek ugyan nem örülök, de így legalább napvilágra került mindaz, amit addig eltakart... nevezetesen egy régi-régi játékbolt cégére. Az Árkád Bazár (merthogy így hívták), 1909-ben épült, szecessziós stílusban, betűi eozin-mázasak, a játékfigurás kerámiák pedig fantasztikusan részletgazdagok. Szemmel láthatóan (illetve inkább: füllel nagyon jól hallhatóan) dolgoznak odabent, de hogy min, az nem derül ki kintről. Az Index szerint kávézó lesz, hát, kíváncsian várom.

Címkék: budapest art építészet szecesszió

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr12106980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása