A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Regensburg

2010.05.16. 20:19 | juc | Szólj hozzá!

Az időjárással Regensburgban sem volt szerencsénk (bár olyan özönvíz valóban nem volt, mint itthon), és a tömegtől sem szabadultunk meg: ezúttal turistákból és maratoni futókból állt.

Bevallom böcsülettel, én eddig Regensburgról nem is tudtam semmit, de most már tudom, hogy a Duna legészakibb pontján található, hogy Budavár a testvérvárosa, hogy a kőhídja 800 éves (plusz-minusz 200 év), hogy a belvárosa a csodával határos módon fél évezrede ép, hogy 150 000 lakosára 130 000 munkahely jut (!!!), hogy a dómja asszimmetrikus - és hogy rengeteg benne a turista, az egyetemista és a pénz. Regensburg egy kis ékszerdoboz, benne két extra jó rock-kocsmával, egy nagyon kedves magyar idegenvezetővel (Mosómagyaróvárról, ahogy a Dávid mondaná:-DDD), bónuszként pedig a pápa testvérével, aki időnként átbotorkál a színen. Romantikus, na.


 

 

Címkék: utazás németország regensburg építészet

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr102008138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása