Ne feledjük, München a kolbász és a káposzta mellett a BMW otthona is. Okosan előnyt is kovácsoltak ebből a tényből a bajorok: a csodakocsikat gyártó csarnokok mellé felhúztak egy múzeumot és egy látogatói centrumot is. Az osztrák Coop-Himmelb(l)au iroda által létrehozott komplexum olyan markáns jel, mely rövid idő alatt a modern München landmark-jává vált, és mint ilyen, hatékony turistacsalogató. A BMW Welt látogatása ingyenes (a múzeumé persze már nem), ennek megfelelően tömve is van. Meg lehet csodálni néhány csúcskocsit, lehet tapsolni az enduro-bemutatón, lehet enni és inni, meg lehet tudni néhány kulisszatitkot a gyártásról - és persze el lehet költeni egy csomó pénzt könyvre, képeslapra, logózott bögrére, kulcstartóra, kisautóra, biciklire, pólóra, sapkára, biztos wc-papírra is.
A tökéletes brand loyalty - eszköz iskolapéldája, kéremszépen.