A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Coin áruház

2010.04.18. 15:00 | juc | 2 komment

Szerintem a Coin az egyetlen áruház itthon, amiben egy kicsit úgy érzi magát az ember, mintha Milánóban vagy Párizsban lenne (ugye milyen jó, hogy nem mentem Milánóba??? most stresszelhetnék a vulkánfelhő miatt. így meg nyugodtan vonatozhatok Bécsbe holnap hajnalban, gondolom egy kisebb tömeggel... pffff). A pesti Coin nem túl nagy, viszont nagyon szép, a személyzet normális, a belsőépítészet rendben van, jók a cuccok, egy része megfizethető is (saját márkájuk, az OVS kimondottan olcsó!), szóval az egész jó. Like.

 

Címkék: budapest üzlet divat virág

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr581931646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2010.04.19. 12:18:10

A budapesti Coin-ban mindig az jut eszembe, hogy bárcsak a Divatcsarnok is erre a sorsa jutott volna. A coin képlet egyszerűbb volt olasz ingatlanfejlesztő, olasz áruház.

juc 2010.04.19. 18:54:49

@nouvelle: hát igen, csodás lett volna... olyan landmark lehetne, mint a Harrod's vagy a Lafayette. De ne adjuk fel... végül is az a jóképű fiatalember egész jól helyrepofozta az épületet, nem? ;)
süti beállítások módosítása