A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Let Me Inspire You

2010.04.12. 14:12 | juc | 2 komment

a top ten blog of the moment (merthogy folyamatosan változik). unatkozóknak, kíváncsiaknak. ebben a pompás tavaszban attól tartok, fotós poszt nemigen lesz mostanság.

10. az új Kanye West (hát, hogy ő csinálja-e, kérdés, de a blog érdekes)

09. Paul Smith (persze nyilván nem ő csinálja - bár belőle kinézem)

08. The Selby (alapmű! nemsokára végre könyvben is!)

07. Vivid Fluxury (divat, fekete és magyar!)

06. The Sartorialist (jó, tudom, mindenki ismeri, de akkor is)

05. Re (a legjobb lakber online store)

04. Print and Pattern (minták)

03. Decor8 (lakber, a maga nemében kb olyan népszerű, mint a Sartorialist)

02. Upon a fold (papírőrület)

01. és a blog, ami miatt Ausztráliába akarok menni, és amire azt kívánom, hogy bárcsak én csinálnám: The Design Files

ennyi.

 

Címkék: blog inspiráció

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr11914638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2010.04.12. 16:01:01

pedig azt hittem jön majd valami színes esernyős kép : )
a bloglista hurrá, köszi, találtam benne jókat. v.

juc 2010.04.12. 16:07:06

@nouvelle: színes esernyők.... de jó lenne:))) színes pocsolyákat fogok fotózni, jó lesz?
süti beállítások módosítása